יום חמישי, 26 בספטמבר 2013


הידעת ?
עולם הרפואה הוא עולם תחרותי, ומטופלים עוזבים מרפאה אחת ועוברים לאחרת כמעט ללא מחשבה. אלא שכאשר מקפידים על יחסי ציבור טובים ברמה גבוהה, המטופלים מרגישים שהם נמצאים "בידיים טובות" ולא רק שאינם עוזבים את הרופא שלהם, הם גם מפיצים בעצמם את שמו הטוב מפה לאוזן ומביאים קהל מטופלים חדש. נאמנות הלקוח היא זו שבכוחה להרים מותג מצליח. הצלחת התקשורת הרפואית במדיה החברתית תלויה בניהול המקצועי של מומחה המדיה החברתית, אשר מרחיב את הפנייה אל קהלי היעד, יוצר עימם קשר אישי, מספק להם מידע רלוונטי לצד תכנים כתובים היטב, תוך שמירה על מהירות תגובה והקניית התחושה שהרופא נמצא "און ליין" כמעט תמיד. החיבור בין העולם הווירטואלי לעולם הפיזי, לתוך בניית מערך שירותים חדשני, המותאם לעידן הדיגיטלי, מגביר את יכולת הבחירה והשליטה של הלקוח ומעצים את שמו הטוב של הרופא ביחס למתחרים אחרים בתחום.

אין תגובות: