יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

לחברים שלי בענף יחסי הציבור,
רציתי לעדכן אתכם שחברת קודקס שיווק העוסקת בהשמת אנשי שיווק במשרדים וחברות בארץ מחפשת בימים אלו אנשי יחסי ציבור מתחומים שונים בעלי ניסיון של שנה אחת לפחות במשרד יחסי ציבור שרוצים להמשיך לעבוד כתקציבאים במשרד אחר. חברת קודקס מקשרת אתכם למעסיקים פוטנציאלים ללא עלות כספית מצידכם כי החברה שתקלוט אתכם כבר תשלם להם. אז לכל חברי שזה מעניין אותם. גם לכאלו שעובדים כבר במקום טוב ורוצים לבדוק בדיסקרטיות אופציות אחרות, אני ממליצה לפנות. מה יוצא לי מזה ? אני יכולה לספק תשובה הולמת לכל המכרים והחברים שלי בענף שלפחות פעם בשבוע מחפשים אצלי מישרה, סבא שלי אומר שזו מצווה לעזור למישהו למצוא עבודה וחוץ מזה אבי זיתן, שהוא שותף בקודקס שיווק, אמר שהוא ישלח לי עציץ מתנה על כל שחקן נשמה שהוא מקבל בזכותי. אז שלחו קורות חיים למייל הבא וציינו בשורת הנושא: החברים של נאוה עינבר או נא לשלוח עציץ מתנה. בהצלחה! 
gili@codex.co.il
דרושים


לחברים שלי בענף יחסי הציבור

אין תגובות: