יום שלישי, 3 במרץ 2015

חג פורים גם לכלבים


בחג הפורים כל בעלי הכלבים שוקלים לרכוש תחפושת לכלב אבל זה לא תמיד משימה קלה. פטססס, היא חנות חיות ישראלית ברשת, שמציעה לרגל חג הפורים מגוון אביזרים לכלבים שלא אוהבים ללבוש תחפושת שלמה ועדיין יוכלו להשתלב באווירת חג הפורים.

מדובר בפריטים נוחים, שאפשר יהיה להלביש בהם את הכלב גם במהלך כל השנה. בין הפריטים, חולצת סופרמן איכותית במחיר 59 שקלים שניתן לכבס במים קרים במכונת כביסה, רתמת כנפיים מדליקה ונוחה הכוללת זוג כנפיים בצבע כחול או ורוד עם רצועה להולכת הכלב במחיר 59 שקלים, פנס תליה קטן עם תאורת LED אשר זוהר או מהבהב לבחירה ומתחבר לקולר במחיר של 29 שקלים, קולר היקפי עם תאורת LED שזוהר ומהבהב בחושך במחיר של 39 שקלים בלבד, קפוצ'ון חורפי מחמם עם הכיתוב FBI במחיר 69 שקלים, בגד מבריק בסגנון חולצת כדורגלנים במחיר 59 שקלים.


את כל האביזרים שמתאימים במיוחד למי שלא מחפש תחפושות לכלבים, ניתן להשיג בפטססס ברכישה מאובטחת 24 שעות ביממה ולקבלם תוך יום יומיים באמצעות משלוח לכל מקום בארץ. לכניסה לחנות לחצו כאן: http://www.petsss.co.il/ לתמיכה טלפונית בתהליך הרכישה התקשרו למוקד המאויש 24 שעות ביממה לטלפון 072-2127967

עוד מציעה פטססס לחובבי בעלי החיים, לפנק לרגל פורים את העמותה החביבה עליהם ב"משלוח מנות" על ידי רכישת שק חסכוני של 20 קילו של מזון איכותי ב - 199 שקלים. השק יספיק לכ- 70 ארוחות (תלוי בגודל הכלב). צוות החנות ימסור את השק בשמכם ויצרף פתק שנתרם באהבה על ידיכם, עם מספר הטלפון שלכם ויעדכן אתכם שזה נמסר.


לרגל חג הפורים יערכו בעמוד הפייסבוק של פטססס  מגוון פעילויות נושאות פרסים. בין היתר מי שיעלה תמונה של הכלב שלו בתחפושת יוכל לזכות בפרס מדליק. לכניסה לפייסבוק לחצו כאן: https://www.facebook.com/manspetsssfriend

אין תגובות: